دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

حذف فالوور در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

حذف فالوور در اینستاگرام

۳۵۳ بازديد

حذف فالوور در اینستاگرام

 

 

ما قبلا در مورد نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام به صورت جامع گفتگو کردیم امروز نیز میخواهیم در مورد حذف فالوور دراینستاگرام صحبت کنیم ویژگی جدیدی که اینستاگرام ارائه داده و با استفاده از آن میتوانید یک یا چند پیج مد نظر خود را که در لیست فالوور هایتان قرار دارند را حذف کنید و یا به قولی تعقیب کردن پیج خود را برای برخی پیج ها مسدود کرده باشید.

 

 

نحوه حذف فالوور در اینستاگرام:

خب شما میتوانید برای حذف فالوور های خود یا همان تعیقب کننده ها که پیج شما را دنبال میکنند از دو راه اقدام کرده باشید. اولین راه بلاک کردن است که شما با بلاک کردن در اینستاگرام باعث خواهید تا اکانت بلاک شده هم از لیست فالوور هایتان حذف شده و هم اینکه دیگر شما پیج و پست های اکانت بلاک شده را مشاهده نکنید.

اما با آپدیت جدید اینستاگرام دیگر نیازی به بلاک کردن برای حذف فالوور در اینستاگرام ندارید زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از آموزش مربوطه که الان توضیح خواهیم داد هر پیج را که خواستید از لیست فالوور های خودتان حذف کنید حال دلیل حذف کردن فالوور هایتان میتواند دلایل شخصی داشته باشد و یا میخواهید فالوور های فیک خود را کاهش بدهید. خب برای این کار

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه پروفایل اینستاگرام خود برای حذف فالور رجوع میکنیم.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

2_ همانگونه که در این صفحه مشاهده میکنید نوشته "followers" را لمس خواهیم کرد تا وارد قسمت فالوور های اکانتمان شده باشیم و از اینجاست که باید پیج یا پیج های مد نظر خود را که میخواهیم آنها را از  لیست فالوور های خود حذف کنیم را انتخاب کرده

حذف فالوور در اینستاگرام

 

3_ خب اگر تصمیم نهایی برای حذف فالوور در اینستاگرام خود را گرفته اید کافی ایست اکانت مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آیکون سه نقطه مربوطه به آن پیج را لمس کنید تا برایتان کادری باز شود و در کادر باز شده گزینه remove را انتخاب کرده تا آن پیج از لیست فالوور های شما حذف شده باشد.

حذف فالوور در اینستاگرام

 

 

جمع بندی

همانطور که گفتیم حذف فالوور در اینستاگرام جدیدا امکانپذیر شده و قبلا برای عملی کردن این امر باید به صورت غیر مستقیم یعنی با بلاک کردن پیج مد نظر آن را از لیست فالوور های اکانتمان پاک میکردیم اما حال به راحتی این امکان فراهم شده است.

یکی از عواملی که باعث میشود شما دست به حذف فالوور در اینستاگرام خود بزنید پرایوت کردن پیج تان میباشد، در نظر بگیرید بعد از مدتها حال میخواهید پیج خود را پرایویت یا همان قفل کنید خب با قفل کردن اکانت خود فالوور های فعلی تان که قبلا تعقیب کننده شما شده اند میتوانند بدون کنترل شما پست های شما را مشاهده کنند در اینجاست که شما به راحتمی میتوانید اکانت های مد نظر خودتا را پاک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.